چرا بهتر است از مخازن دستمال کاغذی استفاده کنیم ؟

کاربرد دستمال کاغذی به قدری زیاد شده است که در بسیاری از مکان های عمومی استفاده از دستمال های کاغذی دیده می شود.در صورتی که مدیریت مناسبی بر روی دستمال های کاغذی نباشد مدیران باید هزینه زیادی را برای خرید دستمال کاغذی صرف کنند.

مصرف دستمال کاغذی در رستوران ها

در رستوران های بزرگ و پر رفت و آمد به اندازه ایی مصرف دستمال های کاغذی زیاد شده است که برخی از مدیران تصمیم بر این داشته اند که مصارف دستمال های کاغذی کمتر شود و به همراه غذا و تعداد محدودی دستمال به هر فرد تعلق بگیرد.زیرا بسیاری از دستمال ها هدر می روند و به روی زمین و یا اطراف دیده می شوند .

%d9%85%d8%ae%d8%b2%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d9%81%d8%b1%d9%87-n1-3

مصرف دستمال کاغذی در سرویس های بهداشتی

عموما در مکان های عمومی می بینیم که برای بالا بردن بهداشت از دستمال های کاغذی برای بانوان و همچنین برای خشک کردن بعد از شست وشوی دست ها استفاده می شود .معمولا این دستمال ها به صورت رولی در این مکان ها قرار می گیرند اما می بینم که باز هم تعداد زیادی از این دستمال ها بی استفاده باقی می ماند .
در کنار این موارد گفته شده می بینیم که دستمال های کاغذی در این مکان ها درمحیطی باز قرار دارند و روازنه با هزاران باکتری و میکروب معلق در هوا تماس دارند .در صورتی که بیشتر مصرف دستمال های کاغذی برای پاک کردن آلودگی دست ها و یا صورت است که با این شرایط نه تنها پاکیزگی برای فرد فراهم خواهد شد بلکه ممکن است ویروس های مختلفی از طریق دستمال کاغذی به بدن فرد منتقل شود .
اما استفاده از دستمال های کاغذی در داخل مخازن مخصوص در مکان های عمومی می تواند تمامی این مشکلات را برطرف کند.زیرا دستمال ها در محیطی بسته قرار می گیرند و به راحتی قابل شارژ هستند و به هیچ عنوان هدر نخواهند رفت.

با تشکر مدیریت سایت شرکت تولید دستمال کاغذی تکلان پاک

Call Now Button