عوارض خشک کن‌های دست

شاید شما هم با توجه مشغله های زیاد کاری همیشه از رشد تکنولوژی خوشحال می شوید. اما گاهی این وضعیت همیشه عملکرد بهبود ندارد و ممکن است شما را وارد چالشی کند که متضرر این رشد شوید . یکی از این موارد استفاده از خشک کن های برقی است که در برهه ای از زمان مورد استقبال بسیاری، از جمله اماکن عمومی قرار گرفت . اما اگر بیشتر در مورد استفاده از آن اطلاعات به دست آورید متوجه می شوید آن طور که فکر می کنید همیشه صنعت نو، مفید واقع نمی شود . با ما همراه باشید که در ادامه به توضیح بیشتر استفاده از خشک کن های برقی می پردازیم .

 

دستگاه-خشک-کن

 

چرا دست ها باید خشک شوند؟

شستن دست ها زمانی برای تمیز ماندن آن صحه می گذارد که بتوانید آن را با وسیله مناسبی خشک کنید . دست های مرطوب خیلی بیشتر از دست های خشک اماده جذب میکروب ها خواهد بود .

خشک کن های دست

بر طبق گزارشاتی که از سوی مراکز بهداشتی منتشر شده است استفاده از خشک کن های برقی بیشتر از حوله های کاغذی آلودگی را گسترش می دهند. به طوری که این میزان حدود 27 برابر تخمین زده می شود . این امار نشان می دهد هنگام استفاده از این دستگاه ها ، باکتری های موجود روی دست، به محیط پخش می شود و افرادی که در آن محیط حضور دارند آن باکتری ها را جذب خود می کنند. البته مزیت بارز بهره گیری از این وسیله که در اماکن عمومی استفاده می گردد، کاهش هزینه گزارش می شود اما باید گفت استفاده از آن خطراتی را به دنبال خواهد داشت.

چگونه خشک کن های برقی بیماری زا می شوند؟

عموم مردم به طور کامل دست های خود را تمیز نمی شویند و می توان گفت همیشه بخشی از میکروب ها در لابه لای انگشتان وجود دارد و استفاده از این خشک کن ها باعث می شود این میبکروب های ریز به محیط پخش شوند و حتی خود فرد در خطر بوده و ممکن است این میکروب ها به دهان و صورت استفاده کننده جذب و وارد مجاری باز صورت شود . جالب است بدانید عمده افراد به اندازه مناسب دست های خود را زیر این خشک کن ها قرار نمی دهند و این خود باعث مرطوب ماندن دست ها و آلوده شدن می شود .

 

 شرکت تکلان پاک طی سال ها عرضه محصولات با کیفیت، توانسته نامی درخشان در این زمینه به همراه داشته باشد . جهت تهیه محصولات و مخازن مورد نیاز می توانید با شماره های 02177354269 تماس حاصل نمایید، همچنین شما عزیزان می توانید از پیج اینستاگرام شرکت تکلان پاک دیدن فرمائید.

 

راه حل مناسب برای خشک کردن دست

همانطور که در خشک کن های برقی جذب میکروب ها حتی به میزان کم نیز وجود دارد باید گفت می توان از دستمال های حوله ای و یا کاغذی که اطمینان سلامت در آن ها بیشتر است استفاده نمایید. همواره محققان استفاده از این دستمال ها را در رتبه بالاتر سلامت قرار داده اند .

مطالب مرتبط

 

کلام آخر

در این قسمت باید ذکر نمود پیدا کردن یک راه حل مناسب برای حفظ بهداشت می تواند به شما کمک کند تا بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید . برای حصول این نتیجه کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می تواند به شما کمک نماید .

 

Call Now Button