انواع مخزن دستمال کاغذی

تنوع دستمال کاغذی در دنیای امروز نیاز به مخرن دستمال کاغذی را ایجاد کرده است . شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد برای برداشتن یک دستمال کاغذی با دستان خیس خود حجم زیادی از دستمال ها را مرطوب کرده باشید و این موضوع باعث شده حجم زیادی از دستمال ها بلااستفاده شود. در این شرایط شما نیز به این موضوع فکر کرده اید که اگر مخزنی مناسب برای آن وجود داشت این مشکل ایجاد نمی شد. حال شرکت تکلان پاک مخازنی تعبیه نموده که به شما کمک می کند در وقت و هزینه خود بیشتر صرفه جویی نمایید. این مخازن برای این می باشد که استفاده از دستمال کاغذی راحتتر باشد و در وقت صرفه جویی شود. در ادامه به بررسی انواع این مخازن و فواید آنها می پردازیم.

مخزن-دستمال-کاغذی

 

انوع مخزن دستمال کاغذی

  1. مخزن دستمال حوله ای

در مخرن های دستمال کاغذی معمول فرد در هنگام استفاده از دستمال های رولی برای خشک کردن دستها سایر قسمت های آن خیس می شود .این کار  نه تنها باعث انتقال آلودگی به سایر قسمت های دستمال می شود بلکه دیگر برای خشک کردن دستها مناسب نمی باشد . مخزن دستمال حوله ای تکلان پاک جایگزین مخزن دستمال رولی شده است که از جمله مزایای آن اینست که اثر رطوبت دست خیس فردی که از دستمال استفاده می کند به سایر قسمتهای آن نفوذ نمی کند. همچنین این مخازن دارای لبه های تیزی می باشد که در طی زمان کند نمی شود و به راحتی دستمال از جای خود جدا می شود. با این کار از مصرف زیاد دستمال کاغذی جلوگیری شده و در هزینه آن صرفه جویی به عمل می آید. استفاده از این مخزن همچنین به رعایت بهداشت فردی نیز کمک می کند .

  1. مخزن دستمال کاغذی N1

این نوع مخزن دارای ظرفیت بالای 200 برگ بوده و امکان خروج دستمال کاغذی را به صورت تک تک دارد . طراحی این مخزن به گونه ای است که علاوه بر اینکه دارای ابعادی متناسب است دارای زیبایی خاصی می باشد . از مزایای این مخزن دستمال کاغذی اینست که از دستمال در مقابل رطوبت و باکتری ها در فضای آلوده ای مانند توالت محافظت می کند. این موضوع بخصوص در اماکن عمومی دارای اهمیت می باشد.

 شرکت تکلان پاک طی سال ها عرضه محصولات با کیفیت، توانسته نامی درخشان در این زمینه به همراه داشته باشد . جهت تهیه محصولات و مخازن مورد نیاز می توانید با شماره های 02177354269 تماس حاصل نمایید، همچنین شما عزیزان می توانید از پیج اینستاگرام شرکت تکلان پاک دیدن فرمائید.

 

مزایای دستمال کاغذی اتوماتیک

  1. صرفه جویی در مصرف دستمال کاغذی
  2. رعایت بهداشت فردی
  3. حفاظت از دستمال در برابر انواع آلودگی ها
  4. قابلیت مصرف در توالت های عمومی

 

جان کلام 

همانطور که ذکر گردید استفاده از دستمال کاغذی جزو حیاتی ترین نیازهای امروزه برای افراد است. استفاده از آن در هر مکان و شرایط باعث شده صنعت تولید کنندگان درصدد آیند تا ابزارها و کیفیت این محصول را بیش از پیش در نظر گیرند. ایجاد مخزن های مناسب برای دستمال کاغذی که بیشترین مصرف لوازم بهداشتی را دارد، سبب شده که استفاده از آن راحت تر شود . این مخازن بهره برداری از محصولات دستمال کاغذی را مناسب تر و به صرفه تر کرده است.

با تشکر مدیریت سایت شرکت تکلان پاک تولید دستمال کاغذی  و مخازن دستمال کاغذی

  • تهران – خیابان دماوند – خیابان اتحاد
    جنب بانک تجارت – پلاک 19 – زنگ سوم
  • تلفن : 77354269 021
    ایمیل:     info@taklanpak.com

Call Now Button