پیامد استفاده مجدد دستمال کاغذی

در فصل سرما ، حساسیت های فصلی و سرماخوردگی در بین افراد شایع می باشد. بروز علائمی همچون گلو درد ، آبریزش بینی ، سردرد ، کیپ شدن بینی و عطسه در این بیماری ها فرد را دچار مشکل و ضعف سیستم ایمنی می کند. در این میان مصرف داروها و رعایت بهداشت فردی باعث می شود این بیماری به سایرین انتقال پیدا نکند. فرد در این مدت گاهی بهتر است از منزل بیرون رود تا هم از فضای آلوده به محیط دیگر رود و هم روحیه مناسبی پیدا کند. در این میان نیاز به استفاده از دستمال کاغذی مکرر برای فرد ایجاد می شود. وقتی فرد با کمبود دستمال مواجه شود به دنبال دستمال های استفاده شده در جیب یا کیف خود می گردد که این کار دارای مضراتی است که در ادامه به آن می پردازیم .

استفاده مجدد دستمال کاغذی - شرکت تکلان پاک

استفاده از دستمال کاغذی مصرف شده مضر است ؟

یک پزشک متخصص درباره استفاده از دستمال کاغذی که قبلا مصرف شده می گوید : از آنجائی که دستمالی که برای آبریزش بینی استفاده می شود، حاوی ویروس می باشد بنابراین دستمال آلوده می باشد . این ویروسها می توانند تا 7 روز زنده بمانند و با استفاده مجدد از آن امکان ورود این ویروس به بدن زیاد می باشد . اما زیاد جای نگرانی نیست و نباید ترسید زیرا این ویروس ها بعد از گذشت 24 ساعت از قرار گرفتن در فضای جدید ضعیف می شوند و توانایی ایجاد عفونت در بدن را ندارند. بنابراین با وجود انتقال ویروس به بدن ، بعد از گذشت یک روز دیگر خطرناک نیستند زیرا قدرت ایجاد بیماری را ندارند. از طرف دیگر سیستم ایمنی بدن به گونه ای می باشد که در برابر ویروسی که قبلا با آن مقابله کرده و بیماری را از بین  برده است ، مقاومت مجدد در برابر همان ویروس بیشتر می شود و فرد دیگر به آن بیماری مبتلا نمی گردد. ولی با این حال توصیه می شود در استفاده از دستمال کاغذی بهداشت رعایت شود و از دستمال های تازه برای پاک کردن بینی استفاده شود . همچنین بعد از استفاده از دستمال کاغذی ، آن را در سطل زباله بیاندازید تا این ویروس در اثر تماس به دیگران منتقل نشود.

 شرکت تکلان پاک طی سال ها عرضه محصولات با کیفیت، توانسته نامی درخشان در این زمینه به همراه داشته باشد . جهت تهیه محصولات و مخازن مورد نیاز می توانید با شماره های 02177354269 تماس حاصل نمایید، همچنین شما عزیزان می توانید از پیج اینستاگرام شرکت تکلان پاک دیدن فرمائید.

پاک کردن دست و صورت با دستمال کاغذی یا حوله؟

از آنجائی که پوست دست و صورت از پوست سایر قسمت های بدن دارای بافت حساس تری است برای پاک کردن آنها بهتر است از حوله یکبار مصرف استفاده کرد. این حوله ها از لطافت و نرمی خاصی برخوردار می باشد که مواد به کار برده شده در آن هیچ گونه حساسیتی ، برای پوست صورت ایجاد نمی کند و در آن بهداشت بیشتری رعایت می شود .

برای کسب اطلاع از مخزن دستمال کاغذی روی ادامه مطلب کلیک کنید .

با تشکر مدیریت سایت شرکت تکلان پاک تولید دستمال کاغذی  و مخازن دستمال کاغذی

  • تهران – خیابان دماوند – خیابان اتحاد
    جنب بانک تجارت – پلاک 19 – زنگ سوم
  • تلفن : 77354269 021
    ایمیل:     info@taklanpak.com

 

Call Now Button