خشک کردن دستها

بهداشت پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد زیرا یکی از راههای انتقال ویروس و میکروب می باشد . یکی از راه های بهداشت پوست مخصوصا دست و صورت شستن و خشک کردن صحیح ان هاست . خشک کردن دستها به اندازه شستن آن مهم می باشد زیرا رطوبت محل مناسبی برای رشد میکروب و باکتری می باشد . تماس دست آلوده با دهان باعث ورود باکتری و میکروب به بدن شده و زمینه ابتلا به بیماری را فراهم می کند. بسیاری از افراد عادت دارند بعد از خارج شدن از توالت بعد از شستن دستها آن ها را خشک کنند . در خانه می توان با حوله شخصی این کار را انجام داد اما در مکان های عمومی تکلیف چیست ؟ خشک کردن با دستگاه خشک کن ، بهتر است یا دستمال کاغذی ؟

خشک کردن دست ها شرکت تکلان پاک

روش های خشک کردن دستها

به طور کلی در مکان های عمومی مانند رستوران ، دانشگاه ، هتل و.. برای خشک کردن دستها  دستگاه خشک کن جت هوا ، هوای گرم یا دستمال کاغذی وجود دارد که هر کدام تفاوت هایی با هم دارد .

روش خشک کردن دست ها متفات است و می تواند بستگی به شرایط شما داشته باشد مطمئنا کسی که دست های خود را برای انجام یک جراحی شستشو می دهد با فردی که در حالت عادی دست های خود را می شوید متفاوت است و به میزان باکتری که روی دست ها قرار دارند بستگی دارد . بعد از شستن دست ها مقداری باکتری روی دست ها بافی می ماند و با استفاده از دستگاه خشک کن ، می توانید تا 40 درصد تعداد این باکتری ها را کاهش دهید . البته طریقه خشک کردن با این دستگاه به این صورت است که دست ها ثابت و کنار هم قرار قرا گیرد . زیرا وقتی دست ها به هم مالیده شود این درصد تا حد قابل توجهی کم می شود .

استفاده از دستمال کاغذی و یا حوله این مشکل را به همراه ندارد زیرا با مالیدن دست ها میکروب های زیر پوست به سطح پوست می آیند و با این دستمال ها ، باکتری ها از سطح پوست پاک و برداشته می شود .

دستگاه هوای گرم

دستگاه هوای گرم با انتشار هوای گرم باعث تبخیر رطوبت از دستها می شود . این دستگاه دارای سنسوری می باشد که با قرار گرفتن دستها در زیر آن روشن شده و دستها را کاملا خشک می کند.

دستگاه جت هوا

این دستگاه دارای هوای خنک بوده و دارای سنسور الکترونیکی می باشد که باعث خشک شدن دستها می شود .

 شرکت تکلان پاک طی سال ها عرضه محصولات با کیفیت، توانسته نامی درخشان در این زمینه به همراه داشته باشد . جهت تهیه محصولات و مخازن مورد نیاز می توانید با شماره های 02177354269 تماس حاصل نمایید، همچنین شما عزیزان می توانید از پیج اینستاگرام شرکت تکلان پاک دیدن فرمائید.

کدام برای خشک کردن دست بهتر است؟

دستگاه جت هوا مصرف انرژی کمتری نسبت به دستگاه هوای گرم دارد . از آنجائیکه دست در تماس مستقیم با دستگاه بادی جت می باشد انتقال ویروس و میکروب از طریق آن بیشتر از دستگاه هوای گرم می باشد . دستگاه خشک کن هوا به طور کلی 254 درصد بیشتر از سایر روش ها باعث انتقال آلودگی در کف دست می باشد . در بین روش های خشک کننده دستها دستمال کاغذی نه تنها دستها را از آلودگی ها پاک می کند بلکه از انتقال ویروس و باکتری جلوگیری می شود . در صورتی که دستمال کاغذی در مخزن پوشیده ای نگهداری شود بهداشتی بوده و مانع از ورود میکروب و باکتری به دستمال می شود.

 

Call Now Button